Γεωργία Σαββίδου: "Η ζωγραφική είναι κάτι που με κάνει να χαλαρώνω και να αποτυπώνω τις σκέψεις μου με σχέδια."

2018-02-12

Αν σας ζητούσα να μας γνωρίσετε την Γεωργία μέσα από πέντε λέξεις ποιες θα ήταν αυτές;

Θα έλεγα πως είμαι πολύ συνεπής, σοβαρή, συναισθηματική, δημιουργική και (δυστυχώς) τελειομανής.

Με ποιες μορφές τις τέχνης ασχολείστε;

Από τότε που έχω αναμνήσεις θυμάμαι να ασχολούμαι με τη μουσική. Έπαιζα πιάνο πολλά χρόνια και αντίστοιχα πολλά χρόνια προσπαθώ να μάθω κιθάρα, αλλά δεν τα καταφέρνω και πολύ καλά. Τα τελευταία χρόνια έχω δημιουργήσει μια μπάντα με το όνομα A Void Eternal, σύντομα θα παρουσιάσουμε και τον πρώτο μας δίσκο. Πέρα όμως απο το μουσικό κομμάτι, ασχολούμαι και με τη ζωγραφική. Ζωγραφίζω με μολύβι και τους τελευταίους μήνες με λάδια. Είναι κάτι που με κάνει να χαλαρώνω και να αποτυπώνω τις σκέψεις μου με σχέδια.

Αν σας ζητούσα να χαρακτηρίσετε τον χώρο σας με μια λέξη ποια θα ήταν αυτή;

Μια «φωλιά». Νομίζω η λέξη αυτή τον χαρακτηρίζει πλήρως.

Αυτό τον καιρό που θα σας βρούμε;

Θα μας βρείτε στην πόλη μας, τη Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα 21/02 θα μας βρείτε στο Blue Barrel στα Λαδάδικα και στις 03/03 θα μας βρείτε στον πάνω όροφο του 8Ball. 

Θα σκεφτόσασταν να εγκαταλείψετε την χώρα για καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση;

Ναι. Είναι κάτι που γυρνάει συνεχώς στο μυαλό μου και σύντομα θα πραγματοποιηθεί. Δυστυχώς τα πράγματα εδώ δεν είναι ιδανικά και το εξωτερικό είναι η μόνη λύση για εμένα.

Έχετε να μας διηγηθείτε μια περίεργη κατάσταση που ζήσατε πάνω στη σκηνή;

Χμμμ, νομίζω όχι. Σε όλα τα liveμας κινούμαστε σε πολύ αργούς ρυθμούς και επιλέγουμε να είμαστε αποστασιοποιημένοι από το κοινό, άλλωστε κι αυτό ακριβώς αντικατοπτρίζει και το στυλ της μουσικής μας. Οπότε μπορώ να πω πως έως τώρα όλα κυλούν ομαλά και ήσυχα στα live, εκτός βέβαια το οτι είμαστε έξι άτομα και στις περισσότερες σκηνές δεν χωράμε, οπότε μερικές φορές πέφτει ο ένας πάνω στον άλλο.

Τι θα ευχόσασταν να συμβεί στην Γεωργία μέσα στο 2018;

Εύχομαι να είναι μια πιο δημιουργική χρονιά για εμένα, στο κομμάτι της μουσικής κυρίως. Τέλος κάτι το οποίο εύχομαι, είναι να μπορέσω να βρω μια δουλειά, έτσι ώστε να μην αναγκαστώ να αφήσω όσα αγαπώ και να φύγω.

Και για τους αναγνώστες μας ποια ευχή θα κάνατε;

Θα ευχόμουν να μη σταματήσουν να κυνηγάνε τα όνειρά τους και τα πιστεύω τους. Ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσεις αυτό που αγαπάς, πρώτα όμως τους εύχομαι να αγαπήσουν πραγματικά τον εαυτό τους.

© 2018 Duende-Η δύναμη της Τέχνης. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε