Μανώλης Κλωνάρης: "Οι συνεργασίες μου νιώθω ότι με έχουν βοηθήσει να πάω ένα βήμα παρακάτω."

2019-01-08

Μιλήστε μας για το πότε και πώς αρχίσατε την επαφή σας με την υποκριτική.

Το 2004 στην θεατρική ομάδα του 7ου γυμνασίου Ρόδου με υπεύθυνους καθηγητές τους Μέλπα Μαυρίδη και Σπύρο Παπασιδέρη ανεβάσαμε ένα σπονδυλωτό έργο για τους πρόσφυγες το «τότε εγώ... τώρα αυτός» στο Εθνικό Θέατρο Ρόδου.

Πού σας βρίσκουμε αυτό τον καιρό;

Βρίσκομαι στην «αργοναυτική εκστρατεία» των Κάρμεν Ρουγγέρη και Χριστίνας Κουλουμπή με μια εξαιρετική ομάδα ηθοποιών, που εχω την χαρά να συνεργάζομαι και να επικοινωνώ πολύ καλά.

Εκτός από το θέατρο έχετε ασχοληθεί και με τη τηλεόραση. Ποιο από τα δύο σας δίνει μεγαλύτερο αίσθημα ελευθερίας όσον αφορά την απόδοση ρόλου;

Είμαι από αυτούς που τα θεωρούν όλα πολύ δύσκολα. Δεν έχω ευκολίες, παλεύω το ίδιο για ότι κάνω είτε είναι καθημερινό σήριαλ είτε παράσταση του Νίκου Καραθάνου στο φεστιβάλ Αθηνών. 

Ποιος από τους ρόλους που έχετε ενσαρκώσει σε θέατρο και τηλεόραση πιστεύετε πως είναι πιο κοντά στον πραγματικό σας χαρακτήρα;

Σίγουρα υπάρχουν ψήγματα του εαυτού μου στους ρόλους που κάνω, από την στιγμή που χρησιμοποιώ το σώμα και την φωνή μου για την απόδοση τους. Δεν νομίζω όμως ότι έχω παίξει τίποτα πολύ κοντά μου. Πρώτα απ' όλα παίζω συνήθως μεγαλύτερους απ' ότι είμαι.

Υπήρξε κάποιος ρόλος που σας επηρέασε τόσο ώστε να αλλάξεις κάποια στοιχεία της προσωπικότητάς σας;

Οι άνθρωποι που συναναστρέφομαι με επηρεάζουν περισσότερο. Τα πρότυπα μου. Οι ειδήσεις. Η κοινωνία. Κάτι που θα δω ή κάτι που θα διαβάσω. Οι συνεργασίες μου επίσης νιώθω ότι μ' έχουν βοηθήσει να πάω ένα βήμα παρακάτω. Νομίζω στο μόνο πράγμα που μ' έχει βοηθήσει ένας ρόλος πρακτικά στην ζωή μου είναι να καμπουριάζω λιγότερο.

Ποιον ρόλο ονειρεύεστε κάποια μέρα να ερμηνεύσετε στο θέατρο;

Δεν ξέρω που μπορούν να σταματήσουν τα όνειρα μου . Θέλω να κάνω και Πετρούκιο στο ημέρωμα της στρίγγλας του Σαίξπηρ και τον Προμηθέα Δεσμώτη θέλω και τον Μακίθ και όλα. 

Ποια η προετοιμασία σας πριν από κάποια παράσταση, πως ξεπερνάτε το άγχος και ποιο είναι το τελευταίο πράγμα που κάνετε πριν βγείτε στη σκηνή;

Σε όλα η απάντηση είναι ένα τσιγάρο, σαν τον Γ. Λαζάνη. 

Ποιο μήνυμα θα θέλατε να στείλετε στους αναγνώστες μας;

Το μόνο μήνυμα που θα μπορούσα να δώσω είναι να μην ακούτε κανέναν και να κάνετε αυτό που θέλετε, αν το θέλετε πραγματικά.

© 2018 Duende-Η δύναμη της Τέχνης. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε