Σόνια Κωτίδου: “Δεν θέλω να δω το θέατρο αμιγώς σαν επάγγελμα, αλλά σαν κάτι που μου δίνει χαρά”

2018-02-02

Αν σας ζητούσα να μας γνωρίσετε την Σόνια μέσα από πέντε λέξεις ποιες θα ήταν αυτές;

Μου είναι δύσκολο να περιγράψω τον εαυτό μου αλλά θα το προσπαθήσω. Αφηρημένη, Υπομονετική, Πιστή κυρίως στον εαυτό μου, Ευγενική και αρκετά κλειστή με περιθώρια βελτίωσης όμως.

Είναι εύκολο ή δύσκολο το επάγγελμα του ηθοποιού στις μέρες μας;

Νομίζω ότι κανένα επάγγελμα δεν είναι εύκολο στις μέρες μας .Έτσι και ο χώρος του θεάτρου είναι αρκετά δύσκολος. Όμως πολλές φορές πρέπει να αλλάζουμε και τον τρόπο που σκαφτόμαστε τα πράγματα. Εγώ δεν θέλω να δω το θέατρο αμιγώς σαν επάγγελμα αλλά σαν κάτι που μου δίνει χαρά. Έτσι παράλληλα ασχολούμαι και με αλλά πράγματα για να διευκολύνω την ζωή μου.

Αυτό τον καιρό σε ποια θεατρική σκηνή θα σας βρούμε;

Αυτό το διάστημα βρίσκομαι στο studioΚυψέλης και ανεβάζουμε το έργο victims του Μicheal Howard.

Είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ που παίζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Η σκηνοθεσία είναι του Γιώργου Λιβανού.

Θα σκεφτόσασταν να εγκαταλείψετε την χώρα για καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση;

Δύσκολα θα ξενιτευόμουν γιατί η γλώσσα είναι το βασικό εργαλείο του ηθοποιού και είναι πολυ δύσκολο τουλάχιστον για 'μένα να εκφραστώ σε άλλη γλώσσα.

Έχετε να μας διηγηθείτε μια περίεργη κατάσταση που ζήσατε πάνω στη σκηνή;

Συμβαίνουν πολλά ευτράπελα στην σκηνή αλλά αυτά μένουν στην σκηνή. Δεν λέγονται.

Τι θα ευχόσασταν να συμβεί στην Σόνια μέσα στο 2018;

Εύχομαι να μπορώ να κάνω πράγματα που μου αρέσουν και με γεμίζουν.

Και για τους αναγνώστες μας ποια ευχή θα κάνατε;

Στους αναγνώστες σας εύχομαι να μπορούν να ονειρεύονται σαν έφηβοι.

© 2018 Duende-Η δύναμη της Τέχνης. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε