Τάσος Τζιβίσκος: "Ονειρεύομαι και ελπίζω ο χώρος της υποκριτικής να ανθίσει."

2018-06-19

Μίλησέ μας για το πότε και πώς άρχισες την επαφή σου με την υποκριτική.

Η πρώτη επαφή μου με την υποκριτική ξεκίνησε σε πολυ νεαρή ηλικία απο τη μεριά του θεατή όταν ο πατέρας μου με πήγαινε τα σαββατοκύριακα κινηματογράφο στο Περιστέρι. Χωρίς να ξέρουμε ποια ταινία παίζει, απλά και μόνο για την εμπειρία του να πηγαίνεις cinema. Ήταν κάτι μαγικό για μένα τότε όλο αυτό σαν εμπειρία και αυτή η μαγεία βέβαια κρατάει μέχρι και σήμερα. Κάθε φόρα όταν πάω στον κινηματογράφο με τον ίδιο ενθουσιασμό αντιμετωπίζω την στιγμή.

Πού σε βρίσκουμε αυτό τον καιρό;

Αυτό τον καιρό τηλεοπτικά με βρίσκετε στον alpha στη σειρά "το τατουάζ" του Ανδρέα Γεωργίου, ενώ θεατρικά θα 'χω τη χαρά να συνεργαστώ για δεύτερη φορά με τον σκηνοθέτη Νότη Παρασκευόπουλο και την εταιρία θεάτρου Seveneleven σε μια ιδιαίτερη παράσταση με θέμα που παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον. Δυστυχώς όμως το θέατρο και το έργο δεν είναι ακόμα ανακοινώσιμα... όποτε θα χρειαστεί λίγη υπομονή ακόμα.

Εκτός από το θέατρο έχεις ασχοληθεί και με τη τηλεόραση. Ποιο από τα δύο σου δίνει μεγαλύτερο αίσθημα ελευθερίας όσον αφορά την απόδοση ρόλου;

Η ελευθερία στην απόδοση ενός ρόλου νομίζω έχει να κάνει με το χρόνο προετοιμασίας και μελέτης που έχεις για να αποδόσεις τον ρόλο. Έτσι τουλάχιστον το βλέπω εγώ. Όταν μου εμπιστεύονται ένα ρόλο οφείλω να μελετήσω πολύ ούτως ώστε να είμαι έτοιμος να δουλέψω σκληρά στις πρόβες και να προτείνω πράγματα στον σκηνοθέτη μου και μέσα από τη συνεργασία μας να προκύψει κάτι όμορφο. Στο θέατρο είναι η αλήθεια ότι οι χρόνοι είναι κάπως μεγαλύτεροι από ότι στην τηλεόραση. Χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι η δουλεία που γίνεται στην τηλεόραση είναι υποδεέστερη. Οφείλεις να βρεις το χρόνο για να προετοιμαστείς κατάλληλα.

Ποιος από τους ρόλους που έχεις ενσαρκώσει σε θέατρο και τηλεόραση πιστεύεις πως είναι πιο κοντά στον πραγματικό σου χαρακτήρα.

Κανένας. Ο κάθε ρόλος που εχω υποδυθεί έχει τη δική του αλήθεια και τη δική του υπόσταση. Βεβαίως και δανείζονται στοιχειά απο εμένα καθώς εγώ εχω την ευθύνη να τους φέρω στη ζωή δανείζοντας τους σάρκα και οστά, αλλά μέχρι εκεί.

Υπήρξε κάποιος ρόλος που σε επηρέασε τόσο ώστε να αλλάξεις κάποια στοιχεία της προσωπικότητάς σου;

Όχι.

Ποιον ρόλο ονειρεύεσαι κάποια μέρα να ερμηνεύσεις στο θέατρο;

Ονειρεύομαι και ελπίζω να εχω τη δυνατότητα να συνεχίσω να μπορώ να διαλέγω τις συνεργασίες μου όπως κάνω τώρα. Ονειρεύομαι και ελπίζω να μπορώ να συνεχίσω να βιοπορίζομαι μέσω της υποκριτικής. Ονειρεύομαι και ελπίζω ο χώρος της υποκριτικής να ανθίσει. Όχι, δεν κάνω όνειρα για συγκεκριμένους ρόλους.

Ποια η προετοιμασία σου πριν από κάποια παράσταση, πως ξεπερνάς το άγχος, ποιο είναι το τελευταίο πράγμα που κάνεις πριν βγεις στη σκηνή;

Το άγχος υπάρχει παντα. Καλώς ή κακώς κρινόμαστε συνέχεια. Το θέμα είναι όμως να χρησιμοποιείς το άγχος και όχι να σε σαμποτάρει. Όταν ξέρεις οτι είσαι έτοιμος και οτι έχεις δουλέψει σε βάθος τότε ανυπομονείς να μοιραστείς την αλήθεια σου με τον θεατή.

Πριν από κάθε παράσταση κάνω το ζέσταμα μου και πριν βγω στη σκηνή προσπαθώ να καθαρίσω το μυαλό μου από οτιδήποτε δεν έχει θέση στη σκηνή.

Ποιο μήνυμα θα ήθελες να στείλεις στους αναγνώστες μας;

Να συνεχίσουν να αγαπούν και να στηρίζουν την τέχνη σε οποιαδήποτε μορφή της.

© 2018 Duende-Η δύναμη της Τέχνης. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε